matildawestervaldt

Alla inlägg under juni 2011

Av Matilda Westervaldt - 27 juni 2011 10:55

 
 
Kommentar till No rubrik!
sabina!

sabina!

Söndag 26 juni 19:55

Handen som paulina håller runt emma.
Emelies halsband?
Du har målat till nått vitt på höger sida? xD
Lampan bakom emma.
Hittar inget mer xD

             

Rätt svar är:

Handen som paulina håller runt Emma

Emelies halsband

Hinken mellan Kajsa och Emelie

Lampan bakom Emma

Ett löv på Sabinas ros


Det var dom rätta svaren:) Så besök http://www.minna.spotblog.se/




Har ju då inte riktigt haft tid för att blogga. Men det ska bli bättre uppdate nu:) Annie har ju växt jättemkt!  Hon bvar ju med the family i småland, när jag såg henne igår hade hon växt jättemkt! Beebis!<3

Köpte en ny bikini igår! Köpte även 1 till överdel:)

Hittar inte kamerasladden så ni får bilder när jag hittar sladden! Nu ska jag nog gå ut och sola(A)

   Miss ya fernet!<3

Av Matilda Westervaldt - 23 juni 2011 08:10

Ja, som rubriken säger så ska jag någon dag när jag hinner (och orkar) sla det komma lite bilder tex på Sabina och Mig på Liseberg och typ lite filmer på the puppies:)

Nu hade jag tänkt att köra Cocos en sväng:)


/Matilda

  Sarah och Fernet

Av Matilda Westervaldt - 22 juni 2011 21:49

Måste bara säga att jag är så jäla trött på knotten och regnet

!?!?!?!?! Vrf regnar det hela tiden typ varje dag??? Skulle det inte vara sommar??

Iaf var med Sarah en stund idag och sen åkte vi även oh kollade lite där vi ska jobba på Fredag:) Ska bli jättekul och dessutom sover jag hos Sarah Tors-Lörd:)

Nu ska jag nörda och spela lite dataspel(A)

God bye!<3

 

Av Matilda Westervaldt - 21 juni 2011 21:28

Idag kom Amandas pappa med deras gammla studsmatta(A) Så nu står det en studsmatta i trädgårn:) Jag, emma och ida hoppade förut, shit vad kul vi hade:D

Imon kommer sarah hit vid 12 så åker vi till mammas jobbarkompis för hon ska visa oss lite innan fredag. Ja, jag och Sarah ska jobba på hennes bröllop:)

Måste bara säga att Annie är en liten galning! Hon älskar att jaga fötter när man springer! Och hon är snabb! Ska se om jag kan fixa film!


 

Av Matilda Westervaldt - 20 juni 2011 22:40

Kanske inte berättade det men jag stukade min tå (?) för typ 1 vecka sen, kommer inte ihåg, men iaf så slog jag i den idag så det gör ganska ont!!:(

Kollar på Johan Falk. SCARY MOVIE! den var ju as läskig! 

Haha!:D

Jaa... bad ska man skriva om nu dåe?

Vi hörs imon!


/Matilda 

Av Matilda Westervaldt - 20 juni 2011 10:31

Annie kom hem igår. För er som inte vet så Åkte ju Fernet i Fredags till Martina, sin nya ägare, så då fick Annie följa med bara öcver helgen för att både att Fernet får sällskap, Pandora får vila och Annie kanske blir av van att snutta:)

Ja, har inget att skriva om..

Jo jag har lovat mig själv en sak....... Jag ska bli en bättre människa:)



Tänk om man för en gång skull kunde vara 1 på miljonen? Tänk om man kunde vara den personen.. Just den... Tänk om? Men man kan ju alltid drömma<3  You are fucking perfect to me<3


 

Av Matilda Westervaldt - 18 juni 2011 18:13

  Va på tävling med Pytz idag:) Kom 3:a!<3 love ya!

Är as trött nu! Gör ingenting. Mamma skulle hämta Jonatan i bollebugd och några kompisar(?)... Hon skulle köpa pizza på vägen(Y) Hon har avrit borta as länge nu! Dags att komma hem??

aja gött med sommarlov, förutom vädret!!!!? Jävla piss väder. Regn och moln! Det ska vara soligt och varmt! Uscha!!!!!!:@

Ja, hej:) Har inget att skriva om ovanligt va??(A).

Hjedåjbhjschjdvbhjdbvhbvbkcjnlskcnmklsd


/mig själv:)

Av Matilda Westervaldt - 17 juni 2011 14:45

Måste bara säga att jag har inget att skriva om! Eftersom jag har en annan hästblogg så har jag ju nästan inget att skriva om!

Idag åker Fernett.... Lite sorgligt är det ju men vi kommer träffa henne OFTA!

Aja nu ska jag byta om¨


Schadå:)

Presentation


Hellosan:) Det är jag som är Matilda. Här får ni läsa omk allt möljigt:) Jag e hela 13 år och bor i en liten by utanför Göteborg;)Hade gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågestund!


Ovido - Quiz & Flashcards